Hepsi, Trendy Dergisi'nde

Trendy Dergisi'nin, 24 Kasım - 30 Kasım tarihleri arasındaki yeni sayısında Grup Hepsi ile ilgili geniş bir yazıya yer vermişler. http://www.hepsix.com/ olarak Trendy'i mutlaka almanızı öneriyoruz. Tüm gazete bayilerinde bulabileceğiniz Trendy'de Hepsi ile ilgili neler söylenmiş, inceleyelim.

Öncelikle bütün elemanlar, hayranlarıyla birlikte büyüdüklerini belirtiyor. Eren, 24 yaşında olduğunu ve hayatının inişli çıkışlı olduğunu belirtiyor. Cemre, çok kıskanç olduğunu ve erkek arkadaşını herkesten kıskanabileceğini söylemiş. Yasemin, işine aşktan daha bağlı olduğunu belirtirken; Gülçin, erkeklerin çocuk gibi olması gerektiğini söylemiş.

4 yorum:

  1. cok guzeller ozelliklede eren askim bitanem

    YanıtlaSil
  2. ben eeeeennnnnnnnn çok GÜLÇİNİMİ seviyorum bi kere izmire gelin lütfennn ben mine sizleri çooookkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  3. bence en güzeli yasemin cemre eren sırayla

    YanıtlaSil
  4. trendy teşeükürler.ben okudum.çok güzel. HEPSİ SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil