Hepsi MSN adresleri

Özellikle sanal alemde ve Grup Hepsi'nin fan sitelerinde birçok kişi Hepsi üyelerinin MSN adreslerini bulduklarını ve onlarla sohbet ettiklerini yazıyor. Bu söylenilenlerin ve iddiaların tümü asılsız.
Hepsi üyeleri katıldıkları programlarda, söz konusu durum hakkında "MSN adreslerimiz yok" açıklamasını sıkça yaptılar. Bu açıklamalara rağmen bloglarda ve sitelerde, hala "Hepsi'nin MSN adreslerini buldum" deyip de size çeşitli MSN adresleri veren kişilere inanmayın.

Bu kişiler kötü niyetli olup, MSN adreslerinizi sizden çalabilirler. http://www.hepsix.com/ olarak, bu konuda sizleri uyarıyoruz.

Hepsi üyelerinin hiçbirinin MSN adresleri yoktur.

29 yorum:

  1. gülçin seni çok ama çok seviyorum lütfen adapazarında konser verin. Öptüm

    YanıtlaSil
  2. cemre abla seni çok seyorum neolur GİRESUN'da konser verin

    YanıtlaSil
  3. acychcemre abla seni çok seyorum neolur GİRESUN'da konser verin

    YanıtlaSil
  4. hepsiyi çoooooooooooooooooook seviyorum...

    YanıtlaSil
  5. Slm arkadaşlar. ben gülçini çok seviyorum. arkadaşlar hepsi bir grubunun meseneleri yok.Bizleri kandırıp mesenelerimizi çalıyorlar. sakın inanmayın.


    baaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  6. çk yalancılarmış bunlar tşk ederim uyarı için sağolun. hepsim sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  7. bence bunlar cok yalancının tekiler..nerde hani msn adresleri peki ya ha????????????*

    YanıtlaSil
  8. bence anlamsız sarkılar bunların hepsı taklıtcı seslerı bıle bılgısayarda duzelılıyooooo

    YanıtlaSil
  9. yasemin abla lütfen bursada kent meydanında konser verin

    YanıtlaSil
  10. ya gülçin gruptan ayrılcakmış ya en guzel ses de onundu uzuldum ya gulçin gitmeeee boşver evlenip napcan bırakma hepsı kıslarını gulçin duy sesımııı

    YanıtlaSil
  11. eren abla çok güzelsin tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  12. ablalarım hepinizi çok çok seviyorum abim özürlü olduğu için yardımlarınızı bekiyorum.

    YanıtlaSil
  13. kızlar bizim mnslerimiz yok ben eren olsa veririm lütfen başkalarının yazdıklarına inanmayın

    YanıtlaSil
  14. slm ben grup hepsiden cemre msnlerimiz yok olursa siz veririz

    YanıtlaSil
  15. hepsi 1 sizin büyük hayranınızım.ya bana msnenizi nerin ne olur ama sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. lütfen meseneniz olursa gönderin sizi çok seviyorum sizin hayranınızım

    YanıtlaSil
  17. eren aşkımsın seniiiiiiiiiiiii sewiyorum bebeğiiimmmmmmmmmmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  18. adsız,
    cemre,eren ve yasemin ablalarım lütfen kayseri'de bir konser verin adımı vermiyorum öptümmmmmm lütfennnnnn bunları okuyun

    YanıtlaSil
  19. nolur edirneye konser verin be sizi çok seviorum herkesten çok hem cem benim dayım olur o sizle konuşmuşşşşş

    YanıtlaSil
  20. senı sevıyorum hepsı gurubu

    YanıtlaSil
  21. grup hapsi sizi cok seviyorum ama gülçin gruptan cıkmış cok üzüldüm!'

    YanıtlaSil
  22. aysel
    sizi çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk
    seviyorum

    YanıtlaSil
  23. konser için seyrantepeye bekleriz

    YanıtlaSil
  24. cemre abla seni çok seviyorum aralarında en güzel sensin.................ooff ooff arkadaşımvar çok yalan atıyo bilmem belki atmamıştır ardakaşım ::::::buse derin..senle tanışacakmış annesi :::::gülşah derin tanışcak bunlar seninle gerçek adım bu arada :::ece

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben bereb bihter hepsi biri çok seviyorum nolur msn lerinizi verin ben sisin hayranınızım canlarım sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  26. hepsi1 gurubunu ve şarkılarını çok seviyorum ama en çok CEMRE ablayı seviyorum

    YanıtlaSil
  27. ben butun hepsi kizlarini seviyorum.

    YanıtlaSil
  28. gülçin abla sizi çoooooooooooooooooook seviyoruz neolur msn üyeliği alın lütfennnnnnnnn sizi çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  29. kızlar ben cemre inşallah sizin giresuna da geliriz yanlız biliyosunuz ki gülçin yok

    YanıtlaSil