Grup Hepsi'nin yeni yıl dilekleri

Hepsi üyeleri, yeni yıldan beklentilerini sıraladılar. www.Hepsix.Com, üyelerin yeni yıldan beklentilerini size sunuyor. Özellikle siyasi ve ekonomik açıdan huzur dileyen Hepsi üyelerinin her birinin dilekleri sırayla şöyle:
Eren: "Dileklerim,gelecek nesiller için.."
İçinde yaşadığımız toplumun mutlu insanlardan oluşabilmesi için öncelikle hepimizin saygıyı öğrenmemiz gerekiyor bence.Doğaya ve insanlara saygılı bir nesil yetişsin istiyorum.Noel Baba!Bu dileğimi gerçekleştirebilir misin?

Yasemin: "Birazcık huzur istesem?"
Noel Baba'yı karşımda gördüğümde onun kulağına tek bir dilek fısıldayacağım ve dileğimi gerçekleştirmesini bekleyeceğim bütün yıl.Ondan huzur ve mutluluk dileyeceğim herkes için,kendim için...

Cemre: "Akıl dağıtıyor musun Noel Baba?"
Çevreme baktıkça çoğu insanın akla ihtiyacı olduğunu görüyorum.Bu yüzden de Noel Baba benim dileğimi gerçekleştirecekse,ondan herkes için bol bol akıl ve fikir diliyorum.Umarım sesimi duyar...

Gülçin: "Aşksız hayat olur mu?"
Dünyada en güzel duygudur aşk;insanın ayaklarını yerden kesen,tozpembe rüyalara sürükleyen..2009 yılında ben de Noel Baba'dan herkes için aşk diliyorum...

4 yorum:

  1. SİZİ ÇOK SEVİORUM HAYRANINIZIM DİZİLERİNİZİ KAÇIRMIORUM BEN 10 YAŞINDA MALATYADA YAŞIORUM ADIM GONCAGÜL

    YanıtlaSil
  2. gülçin hep kendini düşünüosn

    YanıtlaSil
  3. eren abla ben senin hayran ınım seni çoooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  4. bende hayranlarımı çok seviyorum kendinize iyi bakın yeni yılınız kutlu olsun Goncagül'cüm teşekkür ederim bizi severek izlediğin için.

    YanıtlaSil